Friday, December 31, 2010

Kelasku yang cantik............

Salam........... N3 arini aku nak cita la pasal seharian aku mengemas dan menceriakan kelasku......... Masa mula-mula aku masuk kelas ni masyaallah tak cantiknya........... dinding penuh tapak kasut......... hu3.... apa lagi aku pun goda2 la husband aku catkan dinding kelas tu............ pastu terus comei ja......

Hari keduanya aku n hubby pegi lagi, kali ni menggantung langsir dan juga menyusun atur perabot.... aku wujudkan ruang ilmu dekat hujung penjuru kelas.... aku beli tikar biar cantik sikit sudut tu..........

Gambar-gambar di bawah ni hasil kerja keras aku dan hubby.....



Ni my hubby tengah susun sikit2 lagi perabot-perabot dalam kelasku yang dah cantik dan ceria..


Yang ni pula, aku gantungkan kata-kata hikmat dan nota-nota untuk rujukan muridku nanti.......


Tadaaaa.......... cantik tak sudut ilmu ni.......... tikar tu baru beli tau........

3 comments:

  1. beruntung dapat bilik darjah yang luas..boleh la buat berbagai sudut.

    ReplyDelete
  2. kita nak wat juga utk kelas tahun 1. tapi sbb murid ramai 40+, x muat nak wat ruang ilmu..apa yg cikgu isi utk ruang ilmu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruang ilmu selalunya saya akan mencari bahan-bahan daripada internet atau keratan akhbar.. Laminatedkan dan letak di ruang ilmu tu..

      Delete