Monday, July 19, 2010

Kisah semalam.......

Mengenang kisah semalam membuatkan aku cuba memuhasabah diri.......... perjalanan hidup yg kian bertambah dan berwarna warni.. adakah aku telah menyempurnakan tugasku sebagai umatmu.... berikan aku kekuatan...mengharungi segala cubaan dan dugaan... di dalam kehidupan dunia dan juga keberkatan di akhirat..... apakah ada kesempatan aku untuk bertemu Ramadhan tahun ini......... walaupun rindunya semakin membara setelah kehadiran syaaban ini... berikanlah aku kekuatan...

Aku bersyukur, dikurniakan suami n anak2 yg baik..... memudahkan tugasku sebagai isteri dan ibu....... menyokongku sepanjang masa.... waima aku sedih dan tertekan..... selalu berkompromi denganku... terima kasih suami... kerana memahamiku... memberiku semangat dan perlindungan... bersama dalam susah dan senang.... semoga kita sentiasa bersama dalam mendidik anak2 menjadi anak2 yang soleh insyaallah.........

No comments:

Post a Comment