Tuesday, November 5, 2013

Tahun Baru

Assalamualaikum...

Selamat menyambut tahun baru semua....

Bila pena mula berbicara, kadangkala tak menyangka apa yang terbentang di kanvas tanpa suara... 

Tahun baru yang membawa seribu makna...

Tak terasa, sekali perasaan itu datang menerpa..... nyata aku gentar...

Mungkin ini petunjuk... Untuk aku melakar cerita baru dalam kamus hidupku...

istiqamah dalam membuat sesuatu perubahan....

Ku tanamkan azam... agar apa yang bakal dibentang adalah abadi untuk selamanya....

Mungkin masanya telah tiba..... 

Terima kasih Allah kerana menyedarkan aku tentang erti sebuah kehidupan yang abadi.....

Ingin aku kumpul semua kekuatan... melupakan semuanya....

Yang berlalu biarlah berlalu.... 

dan sekarang.....

Bak kata inaachik..... Aku sudah menjadi wanita badang yang berhati tisu..... cengenggggggg

terima kasih ina.... setiap coretan ina memberi seribu makna....

No comments:

Post a Comment