Thursday, January 20, 2011

New Mood.......


Salam smua.......... arini mood dah makin okay kembali......... he3....... biasa la kot org pompuan ni mcm2 kan......... apa2 hal pun arini aku nk story la sikit pasai aktiviti aku arini.......... arini aku menjahit 2 pasang baju tau......... ha3...... potong 3 baju tp jahit 2 jer......... ish2 aku ni rajin cam taylor jerk.......... kih3....... aku jahit sepasang jubah untuk my mum n sepasang kurung moden utk aku la....... kalau sempat siap esok ari sabtu ni bleh la aku melaram pakai baju baru makan kenduri..... kui3......... asyik2 baju baru jer semenjak dua menjak ni....... bukan apa aku skrang semakin seronok jahit baju sendiri ni........ bukan setakat seronok jer, dua ronok, tiga ronok dan beronok2 la kiranya.......

* lepas mood marah, dtg pula mood sewel la aku nih*




jubah mumy yg dah siap dijahit dlam masa beberapa jam sajer......... he3....




baju kurung modern i punya ler....... kain kembang payung tau... belum siap sepenuhnya sebab leher tangan dan bawah baju belum dijahit tangan..... kainnya pula belum diletakkan zip...... apapun nanti i letak yg dah siap dan sekali modelnye........ kih3

1 comment:

  1. amboi dah pandai menjahit jubah lak..bagus2...mesti syok dapat buat apa yang kita minat kan...

    ReplyDelete